Gastschrijvers: Elco en Petra! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van cees en jantine kom-slinger - WaarBenJij.nu Gastschrijvers: Elco en Petra! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van cees en jantine kom-slinger - WaarBenJij.nu

Gastschrijvers: Elco en Petra!

Door: Cees en Jantine

Blijf op de hoogte en volg cees en jantine

20 April 2009 | Thailand, Bangkok

Op een onbewooond eiland.... Deze tekst over eilanden en kokosnoten is de laatste week regelmatig gezongen. Liggend op een mooi strandje met palmbomen vol met kokosnoten, vallend of leegdrinkend. Dit liedje is dan heel toepasselijk. Hoe mooi kan een plaats zijn om je lieve broer en schoonzus te ontmoeten... Weken zo niet maanden hebben we er allemaal naar uitgekeken om elkaar weer te zien. 13 april was het zover. De eerste momenten waren even vreemd. Zagen we Jantine en Cees of Jantine en een onbekende boedhistische monnik? Nog niet gearriveerd op het eiland Ko Chang kwamen de verhalen al los. Het mooie van deze week samen is dat we heerlijk zonder begin en einde verhalen kunnen delen. Verleden en toekomst kunnen bespreken, plannen kunnen maken en vooral genieten van elkaar en elkaars aanwezigheid. Morgen gaan we met z'n allen richting Bangkok en overmorgen zwaaien Cees en Jantine ons uit. Nog een bonte avond. Deze week is er een om nog lang over na te genieten!! Jantine en Cees, bedankt voor jullie inspirerende verhalen en heerlijke tijd samen!! Tot over een tijdje op de veranda in Nieuwe Tonge. We zetten het bier al koud.

• 20 April 2009 - 14:50

Bianca:

Leuk! Zijn jullie in augustus toevallig in de buurt van India? ;)

• 20 April 2009 - 15:16

Jelma En Adriaan:

Helemaal goed; mooie foto's zeg! Geniet er nog even 2 daagjes van..

Groetjes,

J&A

• 20 April 2009 - 15:17

René:

Leuke foto. Lekker hoog op de olifanten. Ik zie jullie genieten met elkaar.

Groetjes en nog gezelligheid samen.
    Het lijkt wel of Jort nog verder is gegroeid.

• 20 April 2009 - 16:01

Arnold En Janneke:

Hoi allemaal
    Wat leuk om van jullie allen een mail te krijgen en wat een leuke foto's we zijn via Oma steeds op de hoogte van jullie's belevenissen.We wensen jullie een goede reis toe.En Cees en Jantine tot de volgende mail.

• 20 April 2009 - 16:19

Pa En Ma Kom:

Wat is het leuk om op deze manier een indruk te krijgen van jullie reis. Het is super zo met elkaar in Thailand te vertoeven. De berichtgeving is goed geregeld via de telefoon en nu ook nog via de site. Het is prachtig om de kleinkinderen te zien genieten van dit alles. Ook de reis op de olifanten geeft een indruk van jullie gezelligheid en samenzijn. Prachtig. We hopen elkaar Petra en Elco en de kinderen weer spoedig te ontmoeten. Voor Cees en Jantine moeten wij nog even geduld hebben. We waren weer blij verrast met dit bericht. Groetend.

• 20 April 2009 - 17:09

Pa En Ma Vander Waal:

Lieve allemaal,
    Wat leuk jullie zo te zien genieten.
    We kijken uit naar jullie thuiskomst,en de verhalen
    Goede reis en wel thuis
    Groetjes tot ziens

• 20 April 2009 - 19:37

Magda:

wat is dit prachtig om te zien, jullie te zien genieten van die kolossale beesten, het is te hopen dat sophie zich dit nog lang kan herinneren,

wel thuis, luitjes, en tot gauw ziens!