Floortje en Chris, of toch... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van cees en jantine kom-slinger - WaarBenJij.nu Floortje en Chris, of toch... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van cees en jantine kom-slinger - WaarBenJij.nu

Floortje en Chris, of toch...

Door: Cees en Jantine

Blijf op de hoogte en volg cees en jantine

14 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

... Cees en Jantine op reis!

Tibet moet je niet beschrijven, Tibet moet je laten zien.

PS. Voor laptop gebruikers: bij video 2 en 4 draai de laptop een kwartslag... Voor alle anderen; gewoon even je hoofd draaien (we zijn dus echt Floortje en Chris niet).

• 14 Mei 2009 - 12:40

Elco:

Hey kanjers!
    Ik ga zo even lezen

• 14 Mei 2009 - 12:46

Herman:

Super....niets minder dan dat!
    Groetjes,
    Herman

Geen last meer gehad van hoogteziekte?

• 14 Mei 2009 - 13:48

Geke:

Haha, nou Jantine is wel een betere cameraman dan jij, Cees :) Maar voor de camera doen jullie het allebei erg goed! Heel leuk om er beeld bij te zien.
    Veel plezier verder!

• 14 Mei 2009 - 14:35

Marije:

Leuk om jullie (en de omgeving) live te kunnen zien! En inderdaad Jantine, hollandser kan de kleur van je nieuwe jas niet!
    Tot bels!

• 14 Mei 2009 - 14:57

Bianca:

One word: waw!

• 14 Mei 2009 - 15:46

Marleen:

Wat zien jullie erg weer goed uit en wat zijn de filpjes ONTZETTEND LEUK en voor herhaling vatbaar!!!!! Leuke ja, Jantine

• 14 Mei 2009 - 16:32

Jelma En Adriaan:

Bij TV Rijnmond zijn er nog vacatures... :-)

Klinkt weer helemaal top. Toch weer even wennen zo C&J met jas aan. Al weer een beetje op adem? Wel een mooie hoogtestage voor als je het fietsen weer op wil gaan pakken..

Ciao vanaf de Kop van Zuid, iets minder hoog maar toch ook een aardig uitzicht.

Kus,

J&A

• 14 Mei 2009 - 19:49

Petra:

Hai lieverds, wat goed om jullie zo te zien genieten in dat onbeschrijflijk mooie landschap! Super jullie filmpjes zeg! Dikke knuffel!

• 14 Mei 2009 - 21:11

Gerwin En Ellen:

Super die filmpjes!

Tot volgende week vrijdag, dan echt live!!!!

We kunnen bijna niet wachten...

Liefs van ons

• 14 Mei 2009 - 23:13

Leon:

Wat kan ik zeggen... Zien zegt 't allemaal...

• 15 Mei 2009 - 08:57

Pa En Ma Kom:

Inderdaad dit kun je niet beschrijven. Wat een indrukken doen jullie op en dan ook nog die verhalen er bij, prachtig en indrukwekkend. De hoogte heeft jullie nog geen parten gespeeld wanneer we jullie stem horen en je lijfelijke aanwezigheid. Schitterend, geniet er van en tot nader bericht.

• 15 Mei 2009 - 10:24

Pa En Ma Slinger:

In een woord geweldig, zeer indrukwekkend.Geniet ervan de laatste dagen in Tibet.
    We bellen vandaag of morgen wel weer
    Groetjes Pap en Mam xxx

• 15 Mei 2009 - 15:09

Jikke:

Wow!!

• 15 Mei 2009 - 17:39

José En Henri:

Geweldig wat jullie allemaal meemaken. Leuke filmpjes.
    Groetjes uit Voeren.

• 15 Mei 2009 - 17:45

Sarah:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Jantine.Hebben jullie de Mount Everest nog beklommen? Groetjes Sarah.

• 15 Mei 2009 - 22:41

Eefje:

Wow, wat waanzinnig mooi!! XX

• 17 Mei 2009 - 08:45

Thomas, Louisa, I&M:

Lieve vrienden,
    Op een lazy sunday morning met het hele gezin over jullie schouder meegereisd naar ijle luchten. Dat was prachtige liturgie.
    Louisa wil met jullie praten. Dat houdt ze te goed.
    Dikke kus.

• 17 Mei 2009 - 10:12

Cynthia:

Wat een mooie foto's weer! En erg leuke filmpjes! Kunnen ze zo bij 3 op reis uitzenden :)

Geniet er nog van x

• 17 Mei 2009 - 15:28

M&M:

Wow, wat een geweldige foto's en fantastische filmpjes! Chris en Floortje kunnen vrezen voor hun baan... Nu op naar China!

Liefs,
    Marco en Mariska
    en een kus van Sophie

p.s.: we hebben een pakje per express naar jullie toegezonden, als het goed is wordt het vrijdag afgeleverd ;-)

• 20 Mei 2009 - 21:12

Bram & Caat:

zeer profesionele filmpjes hoor..Floortje en Chris kunnen wel inpakken!! geweldig om jullie life t zien.

xxx