Op verzoek: foto's! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van cees en jantine kom-slinger - WaarBenJij.nu Op verzoek: foto's! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van cees en jantine kom-slinger - WaarBenJij.nu

Op verzoek: foto's!

Door: Cees en Jantine

Blijf op de hoogte en volg cees en jantine

07 Oktober 2008 | Indonesië, Batavia

Eindelijk eens plaatjes bij alle praatjes...

• 07 Oktober 2008 - 10:13

Herman:

Wat een leuke foto impressie! En wat een telepathie!! Ik zat een uurtje geleden te denken:"Ik ben echt benieuwd hoe het met Cees en Jantine zijn?!" Grappig he!
    Het tennis is wat op een laag pitje helaas door de drukte met volleybal!
    Ben weer benieuwd naar de volgende verhalen!!!
    X

• 07 Oktober 2008 - 10:21

Marleen:

Hoi Cees en Jantine,

Wat een toeval ook hier, heb jullie net een mail gestuurd, omdat ik benieuwd was naar jullie avonturen!
    De foto's zijn schitterend. Jullie zijn al helemaal ingeburgerd in dit gastvrij volk zo te zien (Jantine, je hebt je schouders en knieeen mooi verhuld!). Benieuwd naar de verhalen bij de plaatjes!

Hier alles goed. Lekker bezig met kinderfysiotherapie.

Liefs Marleen

• 07 Oktober 2008 - 11:30

Pa En Ma Kom:

Heel fijn om een inzicht te krijgen in de dag besteding van jullie. De foto's geven een beeld en laten zien hoe jullie met overgave aan deze opdracht zijn begonnen. Prachtig om dit werk te kunnen doen.De blijdschap straalt van de gezichten af.

• 07 Oktober 2008 - 11:49

Bianca:

One word: mooi!!!

• 07 Oktober 2008 - 12:41

Eeke:

Wat leuk! Mooie foto´s en leuk om beelden bij jullie verhalen te zien!Lieve mensen daar, lijkt me!
    Veel liefs

• 07 Oktober 2008 - 13:32

Eefje:

Hé lieve Jantine en Cees,
    Wat superleuk die fotoimpressie!! Leuk om te zien hoe jullie genieten! Helemaal super! Die kinderen hebben het maar getroffen met jullie! ;-)
    X

• 07 Oktober 2008 - 19:20

Pascal:

hallo hoe is het nou in
    Indonesie gr pascal

• 08 Oktober 2008 - 18:54

Anneke En Co.:

super, super! dank voor de mooie foto's.
    we missen jullie.....

a, s, as, p en el
    xxx

• 08 Oktober 2008 - 19:54

Petra:

Hoihoi!

Net ff wat anders dan de gemiddelde vakantiekiekjes!

Dikke kus,
    Petra