guestwriter: Adriaan en Jelma! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van cees en jantine kom-slinger - WaarBenJij.nu guestwriter: Adriaan en Jelma! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van cees en jantine kom-slinger - WaarBenJij.nu

guestwriter: Adriaan en Jelma!

Door: Cees en Jantine

Blijf op de hoogte en volg cees en jantine

30 September 2008 | Indonesië, Batavia

Na een rondreis over Bali en Java zijn we afgelopen vrijdag bij Cees en Jantine aangekomen. Of beter; 'Oom Cees' en 'Tante Jantine'.

De eerste middag kregen we direct een rondleiding van mevrouw Lestari zelf door de 5 huizen. De kinderen waren eerst nog wat onwennig maar dat ging snel voorbij (het zal de ervaring zijn :-)) Het is natuurlijk ook leuk en spannend dat er een nieuwe oom en tante bij zijn gekomen. Vanaf nu horen krullen bij de ooms en blond haar bij de tantes uit Nederland!

Je voelt je erg welkom als je na de eerste kennismaking weer terug komt. De kids willen graag met je spelen en bij je zitten. Liefst alleen en je niet delen. Vanmorgen hebben we ballonnen geblazen en de kids een beetje vermaakt. Erg schattig al die kleine lachende gezichtjes. De komende weken is er vakantie ivm Id Elfidr (Suikerfeest), morgen schijnt het groot feest te worden!

Het tehuis ziet er vooral voor Indonesische begrippen erg netjes en goed georganiseerd uit. Misschien komt dit ook wel door de kinderen die allemaal een taak hebben en buiten school om ook goed mee werken.

Voor ons is het een mooie ervaring om een indruk te krijgen van wat oom C & tante J hier kunnen betekenen. Top!

• 30 September 2008 - 07:10

Pa En Ma Kom:

Fijn te lezen dat jullie direct in de gemeenschap zijn opgenomen.Geef het goede voorbeeld maar aan de kinderen hoe broers en zussen met elkaar omgaan als fam. Mogelijk dat er iets van blijft hangen. Een goede reis terug en tot ziens.

• 30 September 2008 - 11:24

Jaap En Jany:

Hallo Omes en Tantes

Leuk dat jullie zo goed zijn ontvangen, geniet maar van deze prachtige vacantie, groetjes aan die andere twee en wees lief voorelkaar.

• 30 September 2008 - 16:18

Korina:

Nou broers en zussen geniet van elkaar, en hoop dat jullie nog vele kinderen blij kunnen maken.
    Adriaan en Jelma alvast een goede terugreis!!

• 30 September 2008 - 17:35

Ellen En Gerwin:

Hallo krullebollen en blondies ;)(bij ons is 't precies andersom!)

Leuk om jullie verhaal te lezen! Fijn dat jullie zo goed verwelkomt worden.

Voor Adriaan en Jelma, goede terugreis!

Cees en Jantine, we denken veel aan jullie!
    Afgelopen zaterdag zijn we bij M&M geweest en hebben de baby 'gevoeld'. Echt leuk!

Morgen begin ik (Ellen) weer met werken. Ik zal het weekend je ouders even bellen voor die foto's. Is er nog niet van gekomen....

Veel succes en plezier!

Veel liefs en een dikke kus,

Gerwin en Ellen

• 30 September 2008 - 19:00

Petra:

Hoi broertjes en zusjes!!

Nog bedankt voor jullie felicitatie per voicemail... klonk erg gezellig bij jullie. Jammer genoeg zat ik midden in een afspraak en had ik niet gezien dat jullie belden anders had ik natuurlijk ff opgenomen. We proberen jullie binnenkort ff te bellen.

Super dat jullie zo leuk ontvangen zijn aad en jel! Ben erg benieuwd naar jullie verhalen. Goede terugreis alvast alhoewel jullie vast nog niet terug willen.

Cees en Jantine, dikke kus van mij!

• 30 September 2008 - 19:03

Bram, Caat En Loek:

He Luitjes!

Wat een verhalen al tot nu toe, een hele andere wereld! Wij zitten hier in de regen en jullie zie ik al met bruine koppies op de foto. Maar Ik lees al dat er al weer voor de klas is gestaan om die kids nederlands te leren, ach het is net werk toch!? Volgens mij kunnen jullie nog veel betekenen daar, doe je best en geniet van de ervaringen. Wij genieten van jullie verhalen! xxx fam van druten

• 01 Oktober 2008 - 16:07

Ronald:

He vriendjes en vriendinnetjes,

Ik voel me spontaan geroepen om als overgebleven 'krullenbol' op Nederland te passen; al zou het natuurlijk veel leuker zijn om de krullen te verenigen! Cees en Aad, doe je naam en faam als krullenbol eer aan!

Liefs,

Roon

• 05 Oktober 2008 - 17:45

Jelma En Adriaan:

Nu weer vanuit een vreselijk nat en koud 010...

De 2 donkerste krullenbollen kunnen zich weer verenigen ha ha. Misschien nog wat voetbalplaatjes plaatsen voor diegenen die aan mijn balgevoel twijfelen??

Groetjes aan de kids!